Σάββατο, 16 Οκτωβρίου 2010

ΧΑΒΑΝΕΖΙΚΗ ΠΙΤΣΑ

Μια πιτσα που μπορειs να φτιαξειs στο σπιτι,πλουσια σε πρωτεινεs και με λιγα λιπαρα.
ΥΛΙΚΑ
1 κουτάκι ανανά στραγγισμένο (200-250 γραμμάρια)
1 κουτάκι πιπεριές καυτές (1/2 φλιτζάνι)
150 γραμμάρια ζαμπόν με χαμηλά λιπαρά, κομμένο σε κύβους
ΣΥΝ  Ζύμη για πίτσα (300 γραμμάρια, θα τη βρεις στο ψυγείο των σούπερ μαρκετ)
ΣΥΝ 1 κουτάκι σάλτσα ντομάτας (120 γραμμάρια)
ΣΥΝ 1 φλιτζάνια μοτσαρέλα τριμμένη με χαμηλά λιπαρά (ή άλλο τυρί που λιώνει με χαμηλά λιπαρά.
TΡΟΠΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣΠροθερμαίνεις τον φούρνο στους 200 βαθμούς κελσίου. Αλείβεις ένα μεγάλο φύλλο αλουμινόχαρτο με λίγο λάδι. Ξεδιπλώνεις την ζύμη και την πιέζεις και απλώνεις ώστε να σχηματίσει κύκλο με 30 εκατοστά. Ρίχνεις την σάλτσα ντομάτας πάνω στη ζύμη. Μετά το ζαμπόν, τον ανανά και τις πιπεριές. Τελειώνεις με το τυρί. Ψήνεις 13 με 18 λεπτά, μέχρι να ροδίσει η κρούστα.
Θρεπτική Αξία
Θερμίδες: 202
Υδατάνθρακες: 22 γραμμάρια
Πρωτεΐνη: 10 γραμμάρια
Λιπαρά: 7 γραμμάρια (34%)
Κορεσμένα Λιπαρά: 3 γραμμάριο
Φυτικές Ίνες: 2 γραμμάρια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου