Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

ΓΙΝΕ FIT.EINAI ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.

Ειμαι απο 7 χρονών στην πισίνα,ασχοληθηκα αρκετα και με την διατροφη και γενικα με το fitness.Περασα και γω το σταδιο τηs εφηβειαs,δοκιμασα τσιγαρα,ποτα και γενικα ενα διαστημα εκτοs fitness.Σημερα ειμαι 30 και ειμαι σε σημείο που το fit,ειναι τροποs ζωηs μου.Ειναι τροποs σκεψηs,ειναι κομματι του εαυτου μου.Ενταξει,οχι και ο 'πορωμενοs'του γυμναστηριου,αλλα οχι και απομακρα.Μπορει ο καθεναs να κανει ενα δωρο στον εαυτο του που πολυ συντομα βλεπει 'αλλαγεs'.Δεν ειναι αναγκη να τρεχειs καθε μερα στα γυμναστηρια και να χτυπιεσαι.Λιγη ωρα ειναι αρκετη.Αρκει να υπαρχει θεληση.Θα φτιαξει η διαθεση σου,θα ομορφυνει και αυτο θα εξωτερικευεται και στο σωμα.Το πιο σημαντικό για μενα ειναι οτι γινεσαι καλυτεροs ανθρωποs.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου