Σάββατο, 4 Σεπτεμβρίου 2010

AΣΚΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΑΡΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.

Τα βαρη στο γυμναστηριο,ισωs ειναι μια εννοια παρεξηγημενη,δηλαδη οτι ειναι μονο αντρικη υποθεση.Κι ομωs οχι.Ειναι πολυ χρησιμα και για γυναικεs και για μεγαλυτερηs ηλικιαs ανθρωπουs.Αρκει να γινεται με τον σωστο τροπο,στην αναλογη περιπτωση.Για τιs γυναικεs,σε συνδιασμο με αεροβια ασκηση,μπορουνε ευκολα να χασουνε και το περιτο βαροs,με ασκησειs με βαρη.Δεν χρειαζονται πολλα κιλα.Αρκετεs επαναληψειs και λιγο διαλειμμα.Αυτο εχει σαν αποτελεσμα την γραμμωση επισηs στο σωμα και την μυικη τονωση.Γενικα οι γυναικεs δεν εχουν την ταση να ''φουσκωνουν",οπωs οι αντρεs.Για την μεγαλητερη ηλικια,ωs αναφορα τιs γυναικεs,τα βαρη ειναι συμμαχοs κατα τηs οστεοπορωσηs.H γνωμη και η παροτρυνση η δικη μου προσωπικα για ολουs ειναι με οχι πολλα κιλα στο γυμναστηριο και για αποφυγη τυχον τραυματισμων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου